خزان آرزوها

خزان آرزوها

عشق تو خوابی بودو بس نقش سرابی بودو بس
خزان آرزوها

خزان آرزوها

عشق تو خوابی بودو بس نقش سرابی بودو بس

کجایی

تورو از خاطرم برده تب تلخ فراموشی
دارم خو می کنم با این فراموشی و خاموشی
چرا چشم دلم کوره ؟
عصای رفتنم سسته ؟
کدوم موج پریشونی تورو از ذهن من شسته؟
خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه
از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه...
من از تکرار بیزارم
از این لبخند پژمرده
از این احساس یاسی که تو رو از خاطرم برده
به تاریکی گرفتارم
شبم گم کرده مهتابو
بگیر از چشمای کورم عذاب کهنه ی خوابو
چرا گریه ام نمی گیره مگه قلب من از سنگه؟
خدایا من کجا میرم؟ کجای جاده دلتنگه ؟
می خوام عاشق بشم اما،تب دنیا نمیذارهسر راه بهشت من درخت سیب می کاره…

درد دل با خدا

دلم شکسته بدجور... هیچ اشکی.. هیچ اغوشی... هیچ دوستی.. هیچ پناهگاهی.. هیچ چیز این دنیای لعنتی اروممنمیکنه!!!!!!! خــــــــدا ؟ دُنـیـاتــــ شَـهـوَتــــ سَـــــــــرایی شـــــدهـ بـرایِ خـــــودِشــ . . . نـمـیـخـــــــوای فـیلـتـــــرش کنـی . . . ایـن روزهــــــا خیـلــــــی هـا خیلــــــی کـارهـا در حـق ِ آدم می کننـد و آخـرش می گـوینـد : " حلال کنـیـــد " . . .!! . این دکمه ها چه گناهی کرده اند که باید تمام غم هایمرا تایپ کنند اینقدر به سرشان کوبیده ام که مثل دلمزخمی شده اند اگر زبان داشتند نفرینم میکردند اما رنگشان پریده از دلهره هایم ..................

..............

دیشب خواب دیدم سر کلاس ادبیات بودم استاد اومد وبه هم گفت تمام ضمایر رو نام به بر? منم گفتم من .من.. من... من.... من..... استاد گفت فقط من ? گفتم بله فقط من همه رفته اند فقط من مانده ام

قسمت نشدببینمت خدا نگهداری کنم

قسمت نشد بمونمو از تو نگهداری کنم ... گفتم اگه ببینمت دلکندنم سخته برات...اگه یه وقت بگی نرو ...رفتن پر از درد برام... گفتم صداتو نشنوم ...ندیده از پیشت برم ...پشت سرم زاری نکن ... چیکار کنم مسافرم !!! من میرم ولی باز تو بدون همیییییییشه... یاد تو از خاطر من فراموش نمییییییشه ... گل من خوب میدونی بی تو تنهام عزیزم ...اگه تو نباشی میمیررررررم !!! نامه و تا تهش بخون ..گریه نکن طاقت بیار ... نامه و خط خطی نکن ...یه جمله ام دووم بیار ... باور نکن یه بی وفام نامه میزارم و میرم ...نه قسمت زندگیم اینه ... به کی بگم مسافرم ... سهم من از تو دوریه ... تو لحظه های بی کسی ... قشنگیهقسمت ماست که ما بهم نمیرسیم ... من میرم ولی باز تو بدون همیییییییشه... یاد تو از خاطر من فراموش نمییییییشه ... گل من خوب میدونی بی تو تنهام عزیزم ... اگه تو نباشی میمیررررررم !!! همیشه زنده میمونه با یاد تو خاطره هام ... منو ببخش اگهبازم اشکام چکید رو نامه هام... دیگه تموم شد فرصتم ...خاطره هام پیشت باشه...تموم خاطرات خوش .... خدا نگهدارت باشه ...